„V rámci naší kampaně Budoucnost ve vašich rukou chceme zdůraznit velkou různorodost pracovních pozic a příležitostí k růstu, které společnost TÜV SÜD nabízí po celém světě," vysvětluje Claudia Delp, ředitelka Globálního expertního personálního centra pro akvizici a rozvoj talentů. Jako certifikační orgán a poskytovatel technických služeb pokrývá společnost TÜV SÜD obrovskou škálu technických disciplín - od kontroly horských lanovek a výtahů přes bezpečnost potravin až po zabezpečení dat. Řada průmyslových odvětví je stejně různorodá a zahrnuje mobilitu a infrastrukturu, zdravotnictví, energetiku, maloobchod a spotřebitelské zboží. „Mnoho potenciálních uchazečů o práci netuší, že nabízíme tak širokou škálu pracovních pozic, a to se právě teď snažíme změnit," říká Claudia Delp.
TÜV SÜD hledá nové kolegy
Budoucnost ve vašich rukou: zaměstnanci jako ambasadoři značky
Tato mezinárodní kampaň se zaměřuje na zaměstnance společnosti TÜV SÜD v jejich skutečném pracovním prostředí.
„Vzhledem k tomu, že naši zaměstnanci provozují kontrolní a testovací činnosti, mají budoucnost ve svých rukou v pravém slova smyslu. Jsou často těmi prvními, kdo hodnotí a posuzují nové technologie, a tak vlastně výrazně ovlivňují budoucnost naší společnosti. Činí dalekosáhlá rozhodnutí, a proto mají také velkou odpovědnost," vysvětluje Gabriele Sommer. TÜV SÜD je atraktivním zaměstnavatelem a v této oblasti nabízí mnoho příležitostí, a proto máme v úmyslu na ně upozornit.“
Tři klíčová poselství – a osmiúhelník
Série vizuálních prvků kampaně představuje tři hlavní poselství: „Vášeň pro technologie“ prezentuje zájem o všechno technické, který je hnací silou mnoha zaměstnanců společnosti TÜV SÜD. Obrázky ukazují, jak se lidé v práci zabývají jednotlivými formami technologií, například v průmyslovém zařízení nebo v laboratoři, a jak spolupracují a komunikují s kolegy či zákazníky. Druhé klíčové poselství, „Profesní odbornost“, se zaměřuje na vynikající znalosti a schopnosti zaměstnanců TÜV SÜD. Svým zákazníkům a samotné společnosti přinášejí ta nejlepší možná řešení, a tak optimálně využívají své osobní know-how a neustále zlepšují své schopnosti. Třetí klíčové poselství, „Zanechte stopu“, ukazuje dopad, jaký může mít práce u TÜV SÜD obecně na společnost. Vizuální jazyk se inspiroval dobře známým modrým osmiúhelníkem, jenž je značkou společnosti TÜV SÜD.
„Pochopitelně čelíme čím dál většímu nedostatku kvalifikovaných zaměstnanců, avšak v nadcházejících letech budeme potřebovat ještě více vysoce kvalifikovaných lidí. V současné době nabíráme 3 000 nových zaměstnanců ročně," vysvětluje Gabriele Sommer. Pro TÜV SÜD pracuje 24 000 lidí na přibližně 1 000 místech po celém světě, společnost má tedy už vytvořenou širokou mezinárodní základnu a je zastoupena v 50 zemích světa. V současné době je ve vedoucích pozicích přibližně 21 % žen a toto číslo bude dále stoupat.
Jak to vypadá ve zkušebním centru bezpečnosti a elektroniky v Bezděčíně