Práce v callcentru s sebou nese řadu mýtů. Své o tom ví i společnost Comdata, která v České republice působí již přes 20 let na 11 lokalitách. O tom, že svou práci dělají dobře, svědčí nejen desítky velkých klientů, ale také neustálý růst poboček a jednou z nich je právě pobočka v Krnově.

Musí uchazeč něco umět před tím, než pošle životopis?
Odvětví zákaznické péče určitě není pro každého, protože se jedná o velmi dynamické prostředí, kde musí být člověk zvyklý rychle reagovat ať už na změny nebo na zákazníka na telefonu. Nezakládáme si ani tak na zkušenostech            a vzdělání, jako spíš na schopnostech. Podmínkou pro práci v zákaznickém centru je jednoznačně schopnost komunikace, chuť učit se novým věcem a práce s počítačem.

Co uchazeči, kteří mají nějaký handicap nebo cítí, že jsou na pracovním trhu nežádaní?
V náborovém procesu rozhodujeme na základě schopností a dovedností jedince, ne na základě věku, zkušeností, vzhledu, původu a tak dále. V jednom týmu tak narazíte na čerstvého absolventa, maminku na mateřské, seniora v důchodu nebo třeba pokérovaného pankáče s fialovým čírem. A divili byste se, jak se všichni navzájem doplňují a inspirují jeden druhého. V loňském roce nám navíc vznikla dceřiná společnost Comdata PRO, první společensky odpovědné zákaznické centrum, které podporuje a zaměstnává osoby se zdravotní znevýhodněním nebo postižením.

Na co se tedy můžu jako uchazeč těšit?
Především na skvělý kolektiv. Máme ve firmě skvělé lidi, a proto se snažíme pro ně dělat maximum. Pravidelně se tak můžete těšit na společné snídaně, odměny, teambuildingy a další akce. Pyšníme se klimatizovanou a moderní pobočkou na adrese Revoluční 30 hned u zastávky autobusu. V areálu jsou také k dispozici parkovací místa, které můžete využít v případě dojíždění autem. Díky lokalitě se dá pěšky za pár minut dostat do centra Krnova, supermarketu nebo parku s vyhlídkou na řeku. Dalším neobvyklým benefitem je bonus za doporučení nového kolegy, kterým náš zaměstnanec může získat až deset tisíc korun. Na pobočce v Krnově máme aktuálně sedmdesát zaměstnanců a zhruba třetina z nich nastoupila právě díky doporučení. Tato statistika svědčí o tom, že jsou u nás naši zaměstnanci spokojení a rádi nabídnou židli v kanceláři i někomu z jejich okolí nebo rodiny.

"Už v den nástupu do Comdaty jsem poznal velmi přátelské prostředí, skvělý kolektiv a vstřícný přístup. Aktuálně tu pracuji více než rok, i za tak krátkou dobu jsem měl možnost se kariérně posunout. Určitě bych práci v Comdatě doporučil všem, kteří se nebojí komunikovat, chtějí se ve své práci zlepšovat, a hlavně se u toho nenudit.
Ondřej Merva, telefonní operátor

Chcete vědět více?
Navštivte jakonazavolanou.cz a přidejte se k nám!

Zdroj: zadavatel inzerce