V současné situaci jsme připravili změny pravidel, která budou vstřícná i k těm, kdo budou ještě v průběhu května v nějakém odlišném režimu - home office, ošetřování dětí nebo omezené dojíždění do práce. Snížíme současný limit 1,5 km pro jednu cestu, umožníme si zapisovat i povolené zdravotní vycházky do parku či přírody, např. cestu "do práce" a zpět, cesty za nákupem apod. Víme, že spousta lidí nyní má zájem se zúčastnit, ale váhá s platbou až do chvíle, kdy budou jasnější opatření vlády a situace obecně. Chceme vyjít těmto lidem vstříc, a proto zlevňujeme startovné ve druhé vlně (tj. 1. duben až polovina dubna) z původně avizovaných 360 Kč na 290 Kč.

V roce 2019 přilákala výzva Do práce na kole celorepublikově na 20 tisíc účastníků z 2 660 firem. V samotném Brně si cyklistická tradice drží vysokou laťku a v mnohém překonala svého pražského rivala. V loňském ročníku jsme registrovali 3 350 účastníků a 400 firem z Brna. A jak se vyvíjel zájem po spuštění registrací 1. března 2020? „Jen během prvních 14 dnů se zapsala polovina všech loňských brněnských firem a téměř 1000 účastníků“, uvádí koordinátorka Hana Rárová.

Pro účastníky bývají během května připravené různé společenské akce, třešničkou na dortu bývá vyhlášení s předáním cen. Prioritou letošního ročníku ale pravděpodobně nebude organizace velkolepých akcí a večírků. „Naopak bychom chtěli vytvořit akci, která propojuje lidi napříč republikou a vyzývá ke zdravé formě pohybu. A také v době, kdy se většina jiných akcí ruší, rádi přinášíme něco, z čeho lze mít radost,“ vyzývá Rárová.

Zábavný teambuilding pro firmy

„Proaktivní zapojení firem a jejich podporu v projektu vidíme jako základní článek celé akce. Pokud firmy aktivně zapojí své zaměstnance a motivují je k účasti, případně hradí startovné, může se měsíční dojíždění stát formou nenáročného teambuildingu společnou zábavou s kolegy a také zpestřením běžného pracovního dne,“ dodává Hana Rárová. Sestavit tým ale můžete i s rodinou či kamarády až do 30. dubna 2020.

Oceněný bývá tradičně i „cyklozaměstnavatel roku“, který vytváří co nejlepší podmínky, aby jeho zaměstnanci mohli dojíždět do zaměstnání bez auta.

Aktuality ke kampani nabídne vždy web
www.dopracenakole.cz
nebo Facebooková skupina
Do práce na kole – Brno.

V Brně výzvu koordinuje Nadace Partnerství díky podoře Magistrátu města Brna a firmě Thermofisher Scientific. Generálním produktovým partnerem jsou Cyklospeciality, které každoročně poskytují i hlavní výherní cenu – nové kolo. Podporují nás také brněnští kulturní partneři, mediální zpravodajové, cykloservisy, restauratéři a další uvedení podporovatelé na plakátech, letácích a webech. Na celonárodní úrovni kampaň organizuje spolek AutoMat

Kontaktní osoba Hana Rárová hana.rarova@nadacepartnerstvi.cz
Nadace Partnerství Brno

do práce na koleZdroj: https://www.dopracenakole.cz/