Ivana Nedvědová rodačka z Prahy si splnila svůj sen. Odstěhovala se do Mladé Boleslavi, kde si společně s manželem pořídili dům. Má dvě dcery a dvě vnoučata. Ráda chodí na procházky, příroda je pro ni největší relax.
POMÁHAT PSŮM JE POSLÁNÍ
Ve vysněném domě v Mladé Boleslavi začala socializovat psy z útulků. Dnes jich má dohromady pět. „Mým cílem je dostat psy do dobré psychické i fyzické pohody. Někteří psi mají za sebou mnohdy nepěkné příběhy. Setkala jsem se dokonce s případy, kdy psi byli někde uvázáni, nebo dokonce skončili v popelnici. Jsou to hrozné příběhy. Měla jsem psa, který absolutně nereagoval, byl naprosto apatický a já s ním musela začít běhat agility. Musím mít se svými zvířecími svěřenci velkou trpělivost. Trpělivost je základem úspěchu. Podobné je to i v mém současném zaměstnání. Zákon akce a reakce. Člověk, který něco udělá dobře, za to musí být následně pochválen, to se přesně vztahuje k mé práci,“ dodává Nedvědová.
PRACOVNÍ VÝZVY
Dříve pracovala v restauraci. Jak sama tvrdí, práce s lidmi a pracovní kolektiv ji není cizí, celý život pracovala s lidmi. Už ve třinácti letech pomáhala mamince v prodejně železářství. Je workoholička a má obchodní talent.
S přibývajícím věkem začala přemýšlet nad změnou práce. „Myslím, že už jsem v životě něco málo dokázala a chtěla jsem změnu. Nová pracovní příležitost pro mě byla výzvou. Chtěla jsem i něco klidnějšího. Práce v restauraci je opravdu velká dřina a je jen pro otrlé jedince,“ vypráví s úsměvem Ivana Nedvědová.
O práci v Albertu se dozvěděla z inzerátu od svého kolegy. V hypermarketu pracuje již šestým rokem. Díky své píli a pracovnímu nasazení i velké oblibě v pracovním kolektivu se postupně vypracovala na pozici zástupkyně manažera prodejny. V praxi to znamená být pravou rukou manažerovi. Lidově řečeno, zastává funkci člověka, který vidí prodejnu v detailu i celku. „Musím mít celkový přehled o prodejně, znát jednotlivé procesy a postupy, které patří k provozu prodejny. Zní to sice velmi dobře, že zastávám pozici vedoucí prodejny, spočívá to především ve znalosti problematiky prodeje a k tomu mi velmi pomáhá i má dosavadní praxe. Umět zastoupit každého zaměstnance, postavit se za pult, posadit se za pokladnu, v podstatě zastoupit každého zaměstnance na prodejně,“ popisuje Nedvědová.
KDYŽ SE PRÁCE STANE KONÍČKEM
Snaží se celý kolektiv motivovat tak, aby svěřenou práci dělal dobře. Práce pro ni není rutinou, vidí jasné výsledky a každodenně má zpětnou vazbu od zaměstnanců, přátel i známých. Na otázku, co vás na práci nejvíce baví a čím vás naplňuje, paní Ivana odpovídá: „Občas za mnou zaměstnanci přijdou nejen s pracovními záležitostmi, ale i s osobním trápením nebo starostí. Na některých úsecích mě zaměstnanci nazývají mámou, a to o něčem vypovídá… A to se vrátím opět na začátek. Socializuji moje domácí mazlíčky a když to řeknu s velikou nadsázkou o to samé se snažím i s lidmi. A přesně tak to je. To mě na mojí práci nejvíce naplňuje. Snažíme se, aby naše prodejna byla jako ze žurnálu. Vše musí být perfektní od vstupu, přes jednotlivé sekce a oddělení, až do konce. Mnozí naši prodejnu a práci chválí. Dnes už v Albertu panuje vánoční atmosféra, zákazníci u nás preferují především bohatou nabídku produktů a čerstvých potravin. Nabízíme široký vánoční sortiment. Samozřejmě u nás nechybí dárkové balíčky a dárky pro celou rodinu. Pořídíte zde kompletní vánoční nákup, kromě živého kapra a stromku“ vypráví Nedvědová.
Zaměstnanci si svého zaměstnavatele chválí. Přispívá jim na důchodové připojištění. Dostávají nejrůznější bonusy a benefity v podobě svačin, vitamínů, MultiSport karet apod. „Zaměstnavatel se o nás stará opravdu dobře. Když má někdo z kolegů jubileum, obdrží finanční bonus, nákupní poukázku nebo dárek. S kolektivem našim oslavencům také připravujeme nejrůznější překvapení a oslavy. Jsme dobrá parta a práce v mladoboleslavském hypermarketu Albert je pro mě radostí i pracovním vyznamenáním,“ dodává na závěr Ivana Nedvědová. (red)