Nakonec podívejte se na průběh testu, kterým vás ZA BAREM provedou Jakub Vítek a Vladislav Streit, sami …
Všechny jistě zajímá důvod uskutečnění tohoto nezávislého testu. Ten nám sdělil přímo majitel společnosti Stramis pan Vladislav Streit.
Co vás vedlo k tomu, abyste si tento nezávislý test objednal?
V první řadě je třeba podotknout, že video jsme si neobjednali, ale sami vymysleli a také produkovali. Chtěli jsme v našem mini seriálu ZA BAREM udělat změnu. Hodnocení produktů jsme nechtěli nechávat na nás a tak padlo rozhodnutí, že se zeptáme na názor rovné stovky milovníků tuzemáku. Lidové moudro přeci říká, že hlas lidu je hlasem božím. :-)
Jak budete dál, vy, jako majitel, s výsledky pracovat?
Výsledky testu měly hlavně lidi pobavit a vyvolat diskuzi, proto jsme také zvolili odlehčenou formu. Nás osobně potěšilo, že vzorky, které měly tradičních 40% alkoholu se umístili na prvních místech. Já osobně tradice ctím a vážím si jich, snižování % alkoholu u tradičních destilátů a lihovin mi není sympatické.
Jaké další testy chystáte?
Forma testů se nám osvědčila a budeme v ní i nadále pokračovat. Video jsme spustili v první řadě na FB, kde vyvolalo velmi pěknou reakci a má již přes 60 000 shlédnutí. V tuto chvíli mohu prozradit, že nás čeká např. test prémiových rumů a zbytek si ponecháme jako překvapení pro diváky :-)
A jak na výsledek nezávislého testu reagoval ředitel likérky Fruko-Schulz, Ing. Josef Nejedlý?
Jak jste reagoval na výsledky nezávislého testu?
Samozřejmě mne to velmi potěšilo. Ukázalo se, že vyrábět náš rum stále stejně po mnoha desetiletí a dodržovat původní recepturu se vyplatí a zákazník to ocení. Mám z toho velkou radost.
Překvapilo vás na něm něco?
Nepřekvapilo, nejlepší tuzemák prostě zvítězil :-). Teď vážně, trochu mne překvapilo neumístění se Rumu Republica z Božkova. Ale je pravda, že mezi tuzemáky nepatří, je vyroben z lihu z cukrové třtiny a chuťově má jiný charakter.
Co to pro vás znamená do budoucna?
Je to pro nás velký závazek a povinnost vyrábět jindřichohradecký tuzemák s plachetnicí stále stejnou metodou, stejnou recepturou a nepodlehnout jak tlaku EU, tak některých odběratelů měnit složení nebo ho jakkoliv upravovat. Heslo : " Náš zákazník, náš pán " platí.