Nadstandardní péči dnes nabízí zdravotnická zařízení na různých úrovních podle potřeb klientů, vždy ale se spoustou benefitů navíc oproti péči hrazené z veřejného zdravotního pojištění. Pacienti tak mají možnost využít služeb objednání se na vyšetření v nejkratším možném čase ke specialistům, pravidelné základní i komplexní prohlídky pohybového aparátu či preventivní programy, které slouží ke zjištění jejich celkového zdravotního stavu.

„Vezmeme vás nejdřív za tři měsíce“ a další zdravotnická klišé, která už vás nemusí trápit

Celoroční nadstandardní péči nabízí také společnost ALTOA Premium Health Care, a to skrze své klientské karty. Už základní karta ENTRY vám zajistí individuální přístup, rychlé a flexibilní objednání na vyšetření ve všech partnerských zdravotnických zařízeních, do kterých spadá například Rehabilitační nemocnice Beroun, Nemocnice Hořovice, Diagnostické centrum v Praze nebo Onkologické a radiologické centrum Multiscan v Pardubicích a další.

Stihnete tak všechna potřebná vyšetření v jediný den a na jednom místě, ale především si dopřejete prémiovou lékařskou péči, kdykoli budete potřebovat. Žádné přebíhání mezi ambulancemi, nekonečné volání a prosby o skulinku v přeplněném kalendáři – vše za vás vyřeší osobní koordinátor, který se postará o to, abyste se cítili tak, jak si zasloužíte. Jako člověk, jehož zdraví není nikomu lhostejné, a který si váží svého času.

Zdroj: Altoa s.r.o.

Investice do vlastního zdraví a pohody

Základní a nejčastěji využívaná klientská karta ENTRY u společnosti ALTOA stojí 9 000 Kč za celý rok, což je v přepočtu příznivých 750 Kč měsíčně. V rámci roční péče tak získáte 6 zdravotních vyšetření v nejkratším možném čase dle vašich časových možností, přístup k lékařům ostatních specializací, péči osobního koordinátora a další benefity, které šetří nejen váš čas.

Pokud máte o individuální léčebnou péči zájem nebo se chcete na cokoli zeptat, navštivte webové stránky www.altoa.cz, případně kontaktujte ALTOA klientskou linku na +420 702 101 001. Více informací zjistíte také na kterémkoli z partnerských zařízení. Třeba se rozhodnete dát sbohem nekonečné frontě u lékaře a otázka: „Kdo je poslední, prosím?“ se stane minulostí.