Za úspěchem každé firmy, ať už je to výše popsaný gigant, nebo zatím jen menší společnost s několika málo lidmi, je vždy schopný management a skvěle fungující zázemí. „A právě takové bezchybně fungující zázemí jsme schopní našim klientům zajistit. Ti se pak mohou věnovat jen svému vlastnímu byznysu a rozvoji, aniž by museli řešit spoustu časově i personálně náročných provozních a servisně úklidových úkonů," říká ředitel společnosti HONDL GLOBAL SERVICES a. s. ing. Jiří Hondl.
Bez důvěry to nejde
Aby však mohli naši zaměstnanci pohlídat objekt, uklidit, opravit, posekat, uklidit sníh, nebo třeba jen doplnit hygienické pomůcky na toaletách, potřebují mít přístup do všech zákoutí firmy, kde mají pracovat. „Proto musí mít naši nejlepší a prověření zaměstnanci klíče, karty nebo PINy i do těch míst, kam se pro běžného smrtelníka není vůbec možné dostat. A nezáleží na tom, zda se jedná o komerční firmu, Lánský zámek nebo třeba Státní operu," usmívá se Jiří Hondl a dodává, že bez důvěry klientů to prostě nejde.
Kde dané slovo stále platí…
Dostát svému danému slovu chtějí pokaždé, i když jim se jim zakázka zkomplikuje a práce stane ekonomicky nevýhodná. Naplnění slova daného klientovi je pro ně dnes již vžitou firemní kulturou a strategií. „Na téhle filozofii stavíme svůj byznys. Je pro nás nemyslitelné, abychom klientovi řekli, že naše slovo už neplatí, něco jsme zapomněli, nestihli nebo zaslali fakturu na více, než bylo ujednáno. Nepodceňujeme ani interní kontrolu a audity, které jsou pro nás sice finančně hodně náročné, ale bereme to jako investici do důvěry a vztahu mezi námi a klientem," konstatuje Hondl.
Věnujte se jen byznysu a budete úspěšní
Jestliže je klient s prací HONDL GLOBAL SERICES spokojený, poptává obvykle další a další služby. Tím si vlastně uvolňuje ruce pro své podnikání a potažmo i úspěch. Původně úklidová firma dnes dokáže zajistit i spoustu dalších služeb, jako je například kompletní starost o firemní nebo státní budovy, speciální a technologicky náročné čištění výrobních hal a strojů, údržbu komunikací v jejich blízkosti, zeleň, květiny, ostrahu…
Výzvy nás baví
„Když nás klient požádá o nějakou službu kterou třeba nemáme v našem portfoliu, nikdy neřekneme „to nejde" vždy nad tím přemýšlíme a hledáme řešení jak požadavku dostát a naplnit přání klienta. Ještě se nám za ty roky nestalo, že bychom něco nezvládli," vysvětluje Jiří Hondl, jak se průběžně rozšiřuje portfolio služeb v HONDL GLOBAL SERVICES a. s.
Na pár akcí se však zapomenout nedá nikdy. A pouhá desetidenní lhůta na úklid do otevření OC Černý Most patří mezi ně. Bylo to úklid po celkové rekonstrukci a vyžádal si 200 lidí v nonstop režimu s neuvěřitelným množstvím techniky k tomu. „Zvládli jsme to a odměnou nám byl děkovný dopis spolu s pozváním na večeři od francouzského investora. A to v naší branži není tak úplně běžné," říká Hondl a dodává, že i úklid O2 Areny nebo Radia Svobodná Evropa před jejich slavnostním otevřením byly dost podobné projekty.
Lze vyčistit vysokoteplotní pece za provozu?
Druhou velkou zkouškou bylo, když jsme čistili vysokoteplotní pece pro oblast automotive v podstatě za provozu. „Tento projekt byl zase hodně náročný na organizaci jednotlivých úkonů, které do sebe musely časově zapadnout. A velkou roli samozřejmě hrály i použité technologie a hlavně bezpečnost práce. Nakonec jsme si oddechli, že se nikomu nic nestalo a pece byly v pořádku vyčištěné." představuje netradiční pracovní výzvy za firmu HONDL GLOBAL SERVICES a. s. její ředitel Jiří Hondl.
Zdroj: www.hgs.cz