Někdejší steak house se v rukou nového provozovatele proměnil na moderní stylovou hospodu. „Vztah k pivu Bernard jsem našel v kavárně,“ vtipkuje Miloš Kráčmar, který spolu s partnerkou provozuje také kavárnu, ve které kromě tradičního sortimentu nabízí právě i čepované pivo. „Přesněji řečeno jsem si našel vztah ke značce Bernard. Oslovují mě její hodnoty, přístup ke kvalitě, k zákazníkům. Když se naskytla možnost otevřít další podnik, měl jsem jasno, s kterou značkou se do toho pustím.“ 

Jihlavský Bernard Bar nabízí čtyři druhy čepovaného piva. Ochutnat tu můžete i vynikající hořké nealko s přírodní grepovou šťávou. Součástí je tzv. Rotující pípa, na které se bude průběžně měnit nabídka speciálů humpoleckého pivovaru. Podnik si návštěvníci oblíbili i pro velkou letní zahrádku, nově se zde začalo i vařit. Aktuální nabídku si můžete prohlédnout na webu zde.

„Bernard Bar je značková stylová restaurace, kde pivo čepuje a podává zaškolený a zkušený personál. Kvalitu provozovatel pravidelně konzultuje se zástupci pivovaru,“ představil nový podnik franšízové sítě obchodní ředitel Rodinného pivovaru Bernard Zdeněk Šípek. 

Měkká franšíza dává prostor pro originalitu

Aktuálně je celkem 14 franšízových podniků Bernard, z toho jeden na Slovensku a dva ve Španělsku. Šest Bernard Barů se zaměřuje především na nápoje a jídla převážně z grilu a barovou kuchyni, osm Bernard Pubů má i plnohodnotnou kuchyni. 

Podniky spojuje značka piva, vzhled a kvalita sortimentu, ale dva stejné provozy nenajdete. Jde o tzv. měkkou franšízu, která nabízí originalitu. V žádné provozovně např. nejsou stejné jídelní lístky, pivovar nediktuje centrálně, co vařit a od koho nakupovat suroviny, jaké nealkoholické nápoje provozovna nabízí apod. To tzv. „tvrdé“ franšízy neumožňují.