Ostravar uvádí na trh světlé výčepní pivo s názvem DESÍTKA, které v nabídce ostravského pivovaru nahrazuje původní Ostravar Originál. Rozhodnutí o inovaci stávajícího piva bylo nabíledni. „I když na českém trhu stále dominují ležáky, piva s nižším obsahem alkoholu na něm mají své nezaměnitelné místo. Oblíbená jsou zejména v letních měsících, ale určitá své místo v nabídce mají celoročně,“ vysvětluje Vojtěch Slivoň, obchodní sládek pivovaru Ostravar.

Nová DESÍTKA je ve srovnání s původním světlým výčepním pivem o poznání plnější. Ostravar v její receptuře poprvé využívá i chmel Kazbek, který pivovar používá při vaření své oblíbené značky Mustang. Nová DESÍTKA má proto vyšší plnost a říz a bohatší chmelové aroma. „Myslím že nová DESÍTKA je nejlepší světlé výčepní pivo, jaké jsme kdy v našem pivovaru uvařili,“ míní Vojtěch Slivoň.

Zdroj: Zadavatel

Vzhledem k tomu, že nová DESÍTKA má oslovit také mladé dospělé, kteří stále častěji dávají přednost pivům s nižším obsahem alkoholu a také pohodlnému balení, bude ji Ostravar stáčet také do plechovek. Stáčení bude probíhat přímo v areálu pivovaru v centru Ostravy na loni nově pořízené plnící lince.

„Designu plechovek se opět ujala ostravská agentura Stojkov, která jí vtiskla moderní industriální design a postavila ji do vizuální řady k plechovce Mustangu a Černé Barbory,“ prozradila brand manažerka značky Ostravar Pavla Ličková.

S novou desítkou se v těchto dnech setkávají i návštěvníci Mistrovství světa v ledním hokeji. „Naše DESÍTKA se v ostravské areně čepuje od začátku mistrovství a z průběžné výtoči je vidět, že fanouškům chutná,“ říká závěrem obchodní sládek pivovaru Ostravar Vojtěch Slivoň.