Pivovar Ostravar je součástí společnosti Pivovary Staropramen. Ta je s výstavem okolo 3 milionů hl  českou pivní dvojkou a i v zahraničí patří mezi nejprodávanější české pivní značky.  V Ostravě se vaří tři celonárodní značky Ostravar 12, Mustang a Černou Barboru, regionální světlé výčepní pivo, limitované edice piv pod názvem Speciály ze spilky a v neposlední řadě také mezinárodně velmi úspěšné americké pivo Blue Moon. 

V loňském roce zaznamenal ostravský pivovar mírný nárůst prodejů piva.„V meziročním srovnání se sice jednalo jen o jednotky procent, ale po národní expanzi v roce 2022 pro nás bylo nejdůležitější udržet si získané pozice. Jsem ráda, že se nám to podařilo. Zvlášť v době, kdy celková spotřeba piva v České republice dlouhodobě  klesá,“ prozradila brand manažerka značky Ostravar Pavla Ličková.

Velká část ostravského piva je stáčena do skla a do sudů. Zatímco klasická balení piv ve skle se v posledních letech svou spotřebou drží na de facto stejné úrovni (s výjimkou covidu, kdy jejich spotřeba prudce vzrostla), prodej plechovkových piv pořád roste. „Meziročně kategorie plechovek opět poskočila nahoru. Loni konkrétně o 3 procentní body,“ prozradila Pavla Ličková s tím, že nejprodávanější ostravarskou značkou za hranicemi regionu je Mustang v plechu, kterému se stále daří držet dvojciferný růst. Prodejům v regionu nadále vévodí tradiční Ostravar 12.

V souvislosti s vysokým zájmem o plechovkové pivo Ostravar v loňském roce spustil ostravský pivovar vlastní plnící linku na plechovky za téměř 100 milionů korun. Jednalo se o největší jednorázovou investici od sametové revoluce. V dubnu na zde Ostravar nově začal plnit i výčepní pivo s vylepšenou recepturou, které po cca 35 letech opět dostalo jednoznačný název Ostravar DESÍTKA.