Čím se zabývá společnost TZMO Czech Republic s.r.o.?

Už více než 20 let jsme partnery našich zákazníků v každém věku a životní situaci, od miminek až po seniory. Na český trh dodáváme produkty značky Bella zaměřené na dámskou hygienu, produkty pro děti a maminky Bella Baby Happy a od roku 2023 jsme rozšířili naši distribuci též o produkty péče o tělo značky Eva. Jednou z našich stěžejních značek je také Seni, která se zaměřuje nejen na produkty pro pacienty s inkontinencí, ale také na vysoce kvalitní kosmetiku. S touto značkou jsme však více známí na zdravotnickém trhu, přičemž nás v České republice můžete najít také pod značkami Matopat a Tricomed.

Ředitel společnosti, Sławomir PodrazaZdroj: TZMO Czech Republic s.r.o.Jaké stěžejní produkty od jednotlivých značek dodáváte na český trh?

Mezi naše nejvýznamnější značky patří Bella, kde jsou klíčovým produktem ultratenké vložky řady Bella Perfecta. Značka Bella Baby Happy se zaměřuje na dětské produkty, zejména jednorázové dětské pleny a dětskou kosmetiku. V kategorii dětských plen jsme v loňském roce uvedli novou řadu Soft & Delicate, která nedávno získala ocenění ve Volbě spotřebitelů 2024 jako nejlepší novinka díky své tenkosti, vyšší savosti a indikátoru vlhkosti. Ve Volbě spotřebitelů jsme také uspěli s novou řadou produktů péče o tělo Eva Natura, která se vyznačuje vysokým podílem přírodních složek a většina těchto produktů je vhodná i pro vegany.

Jak probíhá distribuce vašich produktů? Kde všude je mohou zákazníci zakoupit?

Naše produkty jsou dostupné ve všech velkých řetězcích, jako jsou Tesco, Kaufland, Albert, Billa, Makro, dm drogerie, Rossmann, ale i v menších obchodech typu Coop či večerkách. Usilujeme o maximální pokrytí distribučních kanálů, abychom byli zákazníkům vždy nablízku. V online prostředí naše produkty najdete u všech významných prodejců jako Alza.cz, Mall.cz, Rohlik.cz, Košík.cz a v online lékárnách Dr. Max, Lékárna.cz, Benu a mnoha dalších.

Plánujete v blízké budoucnosti uvést na trh nějaké nové produktové řady?

Ano, pravidelně doplňujeme naše produktové řady o novinky a reagujeme na požadavky našich zákazníků. Nedávno jsme například představili menstruační kalíšky My Bella, které se stávají populární alternativou k běžným menstruačním vložkám. Také rozšiřujeme řadu produktů Bella for Teens, která je přizpůsobena mladým dívkám, o noční variantu menstruačních vložek a intimní pěnu pro dívky.

Zdroj: TZMO Czech Republic s.r.o.

Jak si v loňském roce vedla vaše společnost?

Minulý rok byl velmi náročný vzhledem ke snižujícím se maloobchodním tržbám v ČR a vysoké inflaci. Zvýšené náklady ovlivnily naši výrobu a promítly se i do koncových cen produktů. Firma se však rozrostla o několik nových zaměstnanců. Přemístění sídla do nového administrativního a logistického centra v Nehvizdech přineslo také neočekávané změny ve složení týmu, které nám však prospěly v podobě nových obchodních přístupů a pohledu na naší strategii. I přesto se nám podařilo finanční rok 2023 uzavřít se ziskem, což svědčí o naší stabilitě a schopnosti čelit podobným výzvám.

Zmínil jste nové administrativní a logistické centrum v Nehvizdech, povíte nám o něm něco více?

Nová centrála naší české pobočky v Nehvizdech byla dokončena v září 2022 a na konci téhož roku proběhlo stěhování nejen našich zaměstnanců, ale také kompletních skladových zásob. Celý areál včetně administrativní i logistické budovy získal mezinárodní certifikaci BREEAM, která zahrnuje širokou škálu kritérií, včetně spotřeby energie a vody, zdraví a pohody uživatelů, logistiky, využití materiálů, odpadového hospodářství a mnoha dalších aspektů. Získání této certifikace potvrzuje naši snahu o minimalizaci našeho vlivu na životní prostředí a zaměření celé skupiny TZMO na udržitelnost. Nové sídlo společnosti nám poskytuje také stabilní zázemí pro realizaci naší strategie.

Zdroj: TZMO Czech Republic s.r.o.

Jaké jsou dlouhodobé vize a plány společnosti?

Našim zákazníkům chceme stále přinášet kvalitní produkty za dostupné ceny. Ačkoli to může znít jako klišé, stojíme si za vynikající kvalitou našeho zboží. Většina našich produktů pochází ze sousedního Polska. Věříme, že současný model výroby bude udržitelný i v budoucnu, bez nutnosti hledat alternativní lokace mimo Evropu. Usilujeme o každoroční alespoň dvojciferný růst obratu na českém trhu. Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout vedoucího postavení v klíčových kategoriích. Máme ambice růst v rámci tržního podílu, a to zejména v oblasti hygienických a zdravotnických produktů. Chceme dále rozvíjet naše aktivity v souladu s odpovědným podnikáním. Neustále inovujeme naše produktové řady, abychom mohli pružně reagovat na měnící se potřeby a očekávání zákazníků. Zároveň hledáme způsoby, jak minimalizovat náš dopad na životní prostředí a zaměřujeme se na udržitelnost.