Sport a pohyb je pro děti přirozený, je nezbytnou součástí jejich zdravého vývoje a děti díky němu získají správný základ do života. Některé děti však musí z finančních důvodů se sportem skončit, a právě těm jsou určeny prostředky vybrané v rámci proběhlé kampaně společnosti Procter & Gamble.
„Od vzniku nadace v prosinci 2012 jsme podpořili už 1058 dětí ve věku 6 až 18 let a díky této akci pomůžeme dalším desítkám kluků a holek," vysvětlila manažerka České olympijské nadace Martina Voříšková.

„V P&G se zaměřujeme prostřednictvím našich výrobků a aktivit na zlepšování životů lidí. Jsme rádi, že si tolik zákazníků vybralo značky P&G, a tím pomohlo dětem pokračovat v jejich sportovních koníčcích," řekla Katarzyna Łopaciuk-Goc, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. Manažer externí komunikace společnosti Tesco Václav Koukolíček doplňuje: "Děkujeme všem našim zákazníkům, kteří se v prodejnách zapojili do podpory sportu dětí."

Iniciativa probíhala od 28. července do 24. srpna 2016. Sportující děti z finančně znevýhodněného prostředí podpořil každý, kdo si v tomto období zakoupil v obchodech Tesco produkty P&G, jako například Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Jar, Gillette nebo Blend-a-med. Vybrané finanční prostředky poputují České olympijské nadaci, která je během pravidelných zasedání rozdělí dětem žádajícím o finanční podporu na sportovní vybavení, sportovní kurzy, kroužky a soustředění.

„Jsem nadšená, že se podařila vybrat tak vysoká částka a společně budeme moci udělat mnoha dětem radost. Kdoví, třeba právě děti podpořené Českou olympijskou nadací jednou vyhrají velké sportovní medaile," vyjádřila přesvědčení ambasadorka projektu Šárka Kašpárková, mistryně světa v trojskoku.