Jak snížit náklady na marketing? Chytře!
Prvním způsobem je plánování. Naplánovat si reklamní kampaně na delší čas dopředu totiž poskytuje řadu výhod. Právě jasný plán a rozvržení kampaní vám umožní rezervovat si reklamní plochy už nyní a zafixovat si stávající výhodnou cenu třeba i na rok dopředu, ať se ceny na trhu pohnou a pár nebo o desítky procent.
„Teď před Vánoci a po novém roce patří mezi nejžádanější velké formáty jako billboardy a reklamní fasády a plachty, které zákazníci nebo voliči jen tak nepřehlédnou, výjimkou ale nejsou ani společnosti, které už mají naplánovaný celý rok 2023,“ potvrzuje zvýšený zájem Adam Jakishe, jednatel společnosti Areklama s.r.o.
Největší zájem je o velkoplošné formáty reklamy.
Druhým pomocníkem, který vám pomůže ušetřit je přesnější cílení…
Cílení outdoorové reklamy nikdy nebylo snazší
Pouze dobře zacílená reklama má smysl. I umístění venkovní reklamní plochy je proto třeba vybírat přesně na míru vašemu produktu či zaměření. Pro tyto účely si už dnes můžete pohodlně vybírat reklamní plochy online a s přesností na pár metrů.
„Efektivita a přehlednost je při výběru reklamních ploch nejdůležitější. Pro zákazníky jsme proto vytvořili interaktivní mapu, která dokáže vyfiltrovat reklamní plochy třeba i na základě zaměření jejich podnikání,“ vysvětluje Jakishe výhody mapy, která funguje na principu chytrého vyhledávání Google.
Přímo na webu Areklama.cz naleznete chytrou interaktivní mapu.
Vybírat v ní můžete jak na základě adresy, tak klíčových slov nebo bodů zájmu.
Co má smysl využívat?
Ať už máte v plánu Black Friday, vánoční kampaně nebo chcete své podnikání pořádně zviditelnit až v roce 2023, teď je ta správná chvíle zarezervovat si vhodné reklamní plochy.
Stálice u větších hráčů jsou jasné – oslovování zákazníků pomocí billboardů, bigboardů a další velkoformátové reklamy, které narozdíl od online reklamy, nelze nijak přeskočit nebo se jim vyhnout.
Poutavá reklama v MHD, metru nebo na zastávkách však dokáže mnohem lépe oslovit uživatele v dané lokalitě. Právě menší plochy v konkrétním místě nebo sdělení na časté trase vaší cílové skupiny, jsou aktuálně nejpoptávanější variantou pro lokální značky.
Velmi žádaným formátem je reklama v MHD.
„Zákazníci stále častěji poptávají i speciální formáty reklam na míru, které je od běžných typů výrazně odliší atypickým provedením nebo umístěním,“ doplňuje Jakishe aktuální trend ve venkovní reklamě.
Zkrátka, právě teď je ideální čas představit se světu pomocí outdoorové reklamy. Stačí pouze vědět, na koho se obrátit.