Chceme jít potřebám zákazníkům naproti a přinést jim další přidanou hodnotu,“ říká o rozšíření služeb Václav Doležal, produktový manažer z GridServices.

Pravidelné servisní prohlídky plynových kotlů nebo plynových ohřívačů vody by měly proběhnout v bytech či rodinných domech nejméně jedenkrát ročně. Revize totiž představují velmi důležitý prvek z hlediska bezpečnosti provozu těchto zařízení. Je zapotřebí zdůraznit, že jen pravidelně a řádně udržovaný kotel či ohřívač je spolehlivý.

U nových spotřebičů je pravidelná roční údržba autorizovaným servisním technikem jednou z podmínek zachování záruky. Navíc správná údržba prodlužuje životnost zařízení a také přispívá k ekonomičtějšímu provozu v důsledku nižší spotřeby zemního plynu,“ vysvětlil Václav Doležal.

A proč by měli pravidelný servis obstarávat technici právě ze skupiny innogy? Třeba proto, že není nejmenší problém si někoho z nich objednat přes bezplatnou zákaznickou linku. Samozřejmostí je při revizi použití nejmodernějších přístrojů. A na rozdíl od malých servisních firem nebudete ani v hlavní sezoně čekat měsíce na volný termín.

Po provedení servisu obdrží zákazník Protokol o údržbě, který prokazuje, že se o svůj spotřebič řádně stará. Tento dokument požaduje například pojišťovna, má-li hradit škody vzniklé v souvislosti s provozem plynového zařízení. Od září firma poskytuje tuto službu na většině území ČR. Další informace zájemci najdou na webu bezpecnykotel.cz.