A nezůstalo pouze u digitální transformace, došlo i na vizuální stránku. Po jedenadvaceti letech Blue Style mění celou svoji vizuální identitu. Jak se z malé firmy dvou nadšených lidí stala jednička na trhu?

Ten příběh začal v roce 1997. Při vymýšlení názvu pro svoji cestovní kancelář chtěli její zakladatelé Imed Jeddai a Lenka Pátek najít takové jméno, které vyjadřuje něco krásného, něco úžasného, něco, co znamená dovolenou. A tak vznikl název Blue Style. A s ním i první logo.

Zdroj: Blue Style

Blue Style pro mě znamená jiný styl cestování. Styl stejně nekonečný jako modrá obloha, široký jako modré moře, magický jako pohled do modrých očí. Je to styl, který přináší změny, inovace a především spokojenost,“ vysvětluje význam názvu CEO společnosti Imed Jeddai.

Zdroj: Blue Style

Když se teď dívám na naše první logo, jde skutečně poznat, že je z devadesátek. Nám ale tenkrát přišlo velmi moderní. Náš úplně první katalog s dominantním „S“ na obálce vznikal v pražském Suchdole, v bytě rodičů našeho kamaráda a skvělého grafika Lukáše Skuhravého. Ten už má dávno svoji vlastní firmu, ale tenkrát ještě chodil na vysokou. My se mu s Imedem prakticky nastěhovali do pokoje a společně tvořili. Mělo to své neopakovatelné kouzlo,“ vzpomíná obchodní ředitelka Blue Stylu Lenka Pátek.

Zdroj: Blue Style

Cílem cestovní kanceláře Blue Style bylo od počátku dělat dovolenou jinak, než jak ji v té době dělala konkurence. Vše bylo zaměřeno na spokojeného klienta a perfektní produkt, který vždy zakladatelé tvořili tak, jako by ho připravovali sami pro sebe. Tento cíl se za 24 let nezměnil a po celou dobu byl motorem pro neustálé vylepšování jak samotných produktů, tak systémů, které klientovi usnadní výběr i nákup.

Zdroj: Blue Style

Zdroj: Blue Style

Blue Style byl vždy velmi dynamický, technicky orientovaný, silný v digitálu, věřil technologiím. A to se vyplatilo. Na nové vizuální a digitální verzi CK Blue Style začal Imed s Lenkou pracovat už v roce 2019, rok 2020 změnu trochu zpomalil, ale prakticky potvrdil, že tato cesta je správná.

Zdroj: Blue Style

Blue Style dostal kompletně novou tvář. Nové logo a kompletní vizuální identitu. Zjednoduší a zrychlí klientům výběr i nákup, mění chování směrem k agenturám. Je to jediná cesta dopředu,“ říká Jeddai a dodává: „Jsme vlastně pořád stejní, přitom noví a lepší. Jsme Blue Style, který naplňuje představy klientů o skvělé dovolené.

Zdroj: Blue Style