Mlékárny prodávající produkty pod značkou Moravia, mlékárna Moravia Lacto a.s. v Jihlavě a Mlékárna Olešnice a.s., mají obě dlouholetou tradici, která se začala psát již v 30. letech 20. století. Nyní jsou obě mlékárny součástí české skupiny INTERLACTO spol. s.r.o. Obě mlékárny si od svého vzniku prošly výraznou modernizací, přesto byly schopny si uchovat tradiční technologické postupy, které umožňují výrobu kvalitních a jedinečných výrobků, ať se jedná o Olešnický hrudkovitý tvaroh, nehomogenizovanou Smetanu na šlehání nebo čerstvé, polotvrdé a tvrdé sýry.

Tvaroh, smetanaTvaroh, smetanaZdroj: INTERLACTO, spol. s r.o.

„Mléko krav se dojí od nepaměti, jde ostatně o bohatý zdroj bílkovin, vitamínů a minerálů, ať si moderní výživové směry říkají, co chtějí. Ještě do poloviny minulého století měla téměř každá chalupa svou krávu. To už v současné době samozřejmě není možné. Mléko a produkty z něj ale například naše rodina používá denně. Hledala jsem tedy na trhu mléčného partnera, který splňuje následují podmínky:

  • Je lokální
  • Používá mléko jen od českých farmářů
  • Stále zpracovává mléko tradičními způsoby
  • Majitel a zaměstnanci jsou srdcaři a nejen obchodníci
  • Při výrobě se chovají ekologicky.

No, a tak jsem objevila produkty Moravia. Jsou od nás z Horácka, z mléka českých krav a krédo Moravia je „Kvalita je obyčejná Zdroj: INTERLACTO, spol. s r.o.poctivost“. S tímto naprosto souzním, a tak nejenže jsem jejich produkty začala pravidelně používat, ale navíc jsme se dohodli na spolupráci, aby se o poctivém horáckém mléku a ostatních výrobcích dozvědělo co nejvíce lidí.“ Popisuje svou myšlenku na spolupráci se značkou Moravia paní Burianová. „Zatím jsem vyzkoušela základní výrobky jako máslo, mléko, smetanu či tvaroh, ale teď se moc těším třeba i na sýry a ostatní. Jsem naprosto přesvědčená, že nebudu zklamaná. Vždyť kvalita je opravdu obyčejná poctivost. A to v Moravia dobře ví."

Nápovědu naleznete na www.mleko.cz

Ze všech správných odpovědí vybereme náhodně 5 výherců, kteří vyhrávají balíček mléčných výrobků od Moravia, „mléčného“ partnera Petry Burianové ve výši 1.100 Kč.