Poctivá vrstva křupavé mléčné čokolády v sobě ukrývá hladkou arašídovou pomazánku, nepostradatelný karamel a opražené nasekané arašídy. Dobrá zpráva navíc? Nová tyčinka má jen 98 kalorií.

Značka Snickers spojila síly s fotbalovými superhvězdami – Bukayo Sakou a Lukou Modrićem – a společně s nimi zahájil svou nejnovější kampaň. V té pomáhá fotbalovým fanouškům vyhnout se „vlastňákům“. Značka čokolád, která je hrdou součástí Mars Inc., nabízí lidem strategii na to, jak tyto nepříjemné okamžiky překonat – vítěznou strategii poháněnou tyčinkami Snickers. 

Hlavní televizní reklama se odehrává v holičství, kde si zákazník nechává ostříhat vlasy, zatímco je hluboce ponořený do fotbalového zápasu na obrazovce.

Tim usedá do křesla mezi zákazníky, oči upřené na obrazovku, kde sleduje zápas svého týmu. Neudrží emoce na uzdě a na oslavu vítězného gólu prudce vyskočí ze sedadla, a kvůli tomu mu holič omylem ustřihne pruh vlasů. Do holičství následně přichází posila, tu hraje Bukayo Saka, a připomíná Timovi „vlastňák“, který si právě dal. 

Na pomoc Timovi přichází asistent holiče, Luka Modrić, a jako dokonalé rychlé řešení jeho úsměvné chyby mu nabídne Snickers. Na obrazovce se objeví slogan kampaně – Vlastňák? Možná jen potřebuješ Snickers. 

Kromě toho, že jsou hvězdami televizních obrazovek, Saka a Modrić také sdílejí prostřednictvím krátkého videa svůj pohled na některé z největších chyb fotbalových fanoušků. V něm hodnotí největší „vlastňáky“ milovníků fotbalu – zmeškání gólu, protože jste si šli zrovna koupit párek, příchod na stadion s lístkem v mobilu v momentě, kdy se vám každou chvíli vybije. „Vlastňáky“ oba hráči hodnotí od jedné do deseti a navíc odhalují i nějaké své vlastní. 

O společnosti Mars: Společnost je součástí Mars Incorporated, jedné z největších rodinných firem na světě. Mars působí v 80 zemích světa a zaměstnává více než 140 000 spolupracovníků. Ve svém portfoliu značek má výrobky z kategorie cukrovinek a čokoládových výrobků (např. Snickers®, M&M’S®, Skittles®, Orbit®), potravin (např. Ben’s Original™), ale i dobrot pro domácí mazlíčky (např. Pedigree®, Whiskas®, Sheba®). Společnost funguje na základě pěti principů (kvalita, odpovědnost, vzájemnost, efektivita, svoboda) a každodenní odpovědnosti ke svým spolupracovníkům, zákazníkům a partnerům. Společnost věří, že svět, který chceme v budoucnu, začíná tím, co děláme dnes.

Správnou odpověď najdete na: https://www.instagram.com/snickers_czsk/

Ze všech správných odpovědí vylosujeme 3 výherce, kteří se mohou těšit na balíček plný Snickers Creamy.

Zdroj: Zadavatel